Random3.jpg

                                   

Η συνολική λειτουργία της FirstCall S.A. και οι παρεχόμενες υπηρεσίες της έχουν πιστοποιηθεί από το European Foundation Of Quality Management - Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) για την Επιχειρηματική Αριστεία σε επίπεδο EFQM Committed to Excellence Η εφαρμογή του Μοντέλου Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM επιφέρει ουσιώδη πλεονεκτήματα στη συνολική λειτουργία της FirstCall S.A.:

  • Εντοπίζονται τα ισχυρά σημεία της και προσδιορίζονται οι περιοχές που επιδέχονται βελτίωση

  • Συμβάλλει στην υιοθέτηση ενός κοινού επιχειρηματικού λεξιλογίου και τρόπου σκέψης

  • Αποτελεί μέσο Συγκριτικής Αξιολόγησης (benchmark) με τις υπόλοιπες επιχειρήσεις στην Ευρώπη που εφαρμόζουν το ίδιο πλαίσιο

  • Προσφέρει μια ξεχωριστή και αναγνωρισμένου κύρους Διάκριση παγκοσμίως

Διασφάλιση Ποιότητας Πιστοποίηση ISO 9001:2015 & ISO 27001:2013.

Το οργανωτικό μοντέλο και η μεθοδολογία σχεδιασμού και υλοποίησης των υπηρεσιών μας έχουν πιστοποιηθεί από την TUV HELLAS & AXIA CERT για την συμμόρφωση με τα πρότυπα ISO 9001:2015 & ISO 27001:2013. Το Σύστημα Ποιότητας, αποτελεί για την εταιρεία τη δέσμευση της για την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, το όραμα και τους στόχους της καθώς και το βασικό πλαίσιο για τον συστηματικό και ποιοτικό έλεγχο των διαδικασιών που ακολουθούν όλα τα επιμέρους τμήματα της FirstCall S.A. 

 

Πολιτική Ποιότητας

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Η FirstCall S.A. ιδρύθηκε το 2002, έχοντας ως στρατηγικό της στόχο την ταχύτατη ανάπτυξη στον χώρο της διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων, τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και, γενικότερα, οργανισμών με ανάγκες διαχείρισης μεγάλου πλήθους απαιτήσεων.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

40 Pireos Str.
Moschato 18346
Greece

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΤΗΛ: +30 (210) 3713700
ΦΑΞ: +30 (210) 3713800

Email : info@firstcall.gr
Email : FCCompliance@firstcall.gr
(για ζητήματα που αφορούν δικαιώματα του νόμου ΥΠ'ΑΡΙΘ.3758/2009)