Σκοπός της outsourcing διαχείρισης απαιτήσεων είναι η μείωση του χρόνου τακτοποίησης των ληξιπρόθεσμων οφειλών και η ελαχιστοποίηση των επισφαλειών. Παράλληλα, αντίστοιχης σπουδαιότητας επιδίωξή μας είναι και η διατήρηση της αρμονικής πελατειακής σχέσης μεταξύ του οργανισμού - πελάτη και της πελατειακής του βάσης. Η FirstCall S.A. δεσμεύεται ότι θα επιτύχει τους στόχους των projects χωρίς να αναλάβει κανένα ρίσκο διατάραξης πολύτιμων πελατειακών σχέσεων. Ως αποκλειστικό μέσο της διαδικασίας που ακολουθεί η εταιρεία μας ορίζεται η διενέργεια τηλεφωνικών επικοινωνιών από τους agents της FirstCall S.A. προς τους πελάτες του πελάτη μας και η ενημέρωση τους για τις οφειλές τους, με σκοπό την τακτοποίηση των εκκρεμών υποχρεώσεών τους, καθώς και η συστηματική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων των επικοινωνιών. Οι κυριότερες διαδικασίες που εφαρμόζουμε είναι:
|