Random4.jpg

Ζητήστε προσφορά για τις υπηρεσίες μας 

Φόρμα Επικοινωνίας

Το πρόβλημα

Στην σημερινή οικονομική συγκυρία οι επιχειρήσεις έχουν βρεθεί αντιμέτωπες με  την σκληρή πραγματικότητα της επιδείνωσης της ταμειακής τους  ρευστότητας.

Τόσο η μείωση της πίστωσης από τους προμηθευτές τους όσο και η μείωση των χρηματοδοτικών γραμμών από τα πιστωτικά ιδρύματα έχουν μειώσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την πρόσβαση τους σε μετρητά.

Ταυτόχρονα οι πελάτες των περισσότερων επιχειρήσεων αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα με αποτέλεσμα είτε να αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους είτε να προτεραιοποιούν τα διαθέσιμα μετρητά τους στους πιστωτές που επιτυγχάνουν να μεταδώσουν σωστά στους πελάτες τους την υποχρέωση που οι τελευταίοι έχουν.

Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν προσπαθήσει να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα 

  • με την μείωση των ημερών πίστωσης  προς τους πελάτες τους ή με την μείωση ή εκμηδενισμό πωλήσεων στους πελάτες μεγαλύτερου κινδύνου. (μειώνοντας ταυτόχρονα τις πωλήσεις)
  • με την οργάνωση του λογιστηρίου τους για συστηματικότερη παρακολούθηση των υπολοίπων των πελατών τους. (αυξάνοντας ταυτόχρονα το κόστος της διαδικασίας είσπραξης)
  • με την ανάθεση σε δικηγόρους των πελατών που έχουν καταστεί ανεπίδεκτοι είσπραξης. (διαλύοντας οριστικά την σχέση με τον πελάτη)

Η λύση

Η FirstCall S.A. με τις βραβευμένες της υπηρεσίες  και με την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει επί μία δεκαετία σε πολύ μεγάλα τραπεζικά ιδρύματα και τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς  προσφέρει την ίδια ποιότητα υπηρεσιών σε εμπορικές επιχειρήσεις με μικρό ή μεγάλο πλήθος τιμολογίων.

Ο τρόπος

Η FirstCall S.A. χρησιμοποιεί την πλατφόρμα “PEACE of Mind” η οποία δίνει στον πελάτη μας την δυνατότητα να αναθέσει ή να ανακαλέσει τις υποθέσεις του εύκολα και έγκαιρα και να έχει σε πραγματικό χρόνο εποπτεία για την πορεία του  χαρτοφυλακίου του, για κάθε μια επικοινωνία που διενεργούμε, και για κάθε αίτημα που εκφράζει ο πελάτης του. Το μόνο που απαιτείται είναι ένα αρχείο τύπου EXCEL με τα ανεξόφλητα υπόλοιπα των πελατών σας. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνουν οι έμπειροι συνεργάτες μας. Υπάρχει ακόμη η δυνατότητα για online διασύνδεση με ERP συστήματα για ενιαία διαχείριση μεταξύ FirstCall S.A. και πελάτη.

Τα οφέλη

Αναθέτοντας όσο το δυνατόν νωρίτερα την διαχείριση ανεξόφλητων υπολοίπων στην FirstCall S.A.  δεν επιτρέπετε την απομάκρυνση του πελάτη σας από την υποχρέωση που έχει απέναντί σας, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες για ακέραιη εξόφληση των υπολοίπων σας. Επιπλέον με την συνεπή  παρακολούθηση των απαιτήσεών σας από εξειδικευμένους εκπροσώπους  μειώνετε ή εξαλείφετε την ανάγκη για πιθανή δικαστική διεκδίκηση των οφειλών των πελατών σας προστατεύοντας την πελατειακή σας σχέση ενώ ταυτόχρονα λαμβάνετε έγκαιρα ενημέρωση για πιθανή ανάγκη επίσπευσης νομικών ενεργειών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Η FirstCall S.A. ιδρύθηκε το 2002, έχοντας ως στρατηγικό της στόχο την ταχύτατη ανάπτυξη στον χώρο της διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων, τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και, γενικότερα, οργανισμών με ανάγκες διαχείρισης μεγάλου πλήθους απαιτήσεων.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

40 Pireos Str.
Moschato 18346
Greece

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΤΗΛ: +30 (210) 3713700
ΦΑΞ: +30 (210) 3713800

Email : info@firstcall.gr
Email : FCCompliance@firstcall.gr
(για ζητήματα που αφορούν δικαιώματα του νόμου ΥΠ'ΑΡΙΘ.3758/2009)