Διαχειριση Ληξιπροθεσμων Απαιτησεων

 

Η FirstCall S.A. αποδεδειγμένα εξασφαλίζει τις σχέσεις με τους πελάτες σας και θέτει υψηλούς στόχους.

Η FirstCall S.A. στοχεύει στη:

  • Μείωση του χρόνου είσπραξης των απαιτήσεων

  • Ελαχιστοποίηση των επισφαλειών

  • Αύξηση των ταμειακών ροών

  • Αποφυγή χρονοβόρων και πολυέξοδων δικαστικών ενεργειών

  • Διατήρηση καλών σχέσεων με το σύνολο της πελατείας

Η παλαιότητα της οφειλής, το πλήθος των πελατών καθώς επίσης και η μέση αξία της ληξιπρόθεσμης οφειλής θα καθορίσουν την προτεινόμενη τιμολογιακή πολιτική συνεργασίας. Η αμοιβή μας βασίζεται στη θεωρία «NO WIN, NO FEE”, η οποία πρεσβεύει ότι θα αμειφθούμε εφόσον εισπράξετε.

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΗΣ FIRSTCALL S.A.

...με αφετηρία δράσης «Την καθιέρωση του ονόματος της FirstCall S.A. ως συνώνυμο της ποιότητας και του μέτρου σύγκρισης»...

ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ FIRSTCALL S.A.

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤA ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ

Οι άνθρωποί μας, η έμπνευσή μας!


ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Η FirstCall S.A. ιδρύθηκε το 2002, έχοντας ως στρατηγικό της στόχο την ταχύτατη ανάπτυξη στον χώρο της διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων, τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και, γενικότερα, οργανισμών με ανάγκες διαχείρισης μεγάλου πλήθους απαιτήσεων.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

40 Pireos Str.
Moschato 18346
Greece

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΤΗΛ: +30 (210) 3713700
ΦΑΞ: +30 (210) 3713800

Email : info@firstcall.gr
Email : FCCompliance@firstcall.gr
(για ζητήματα που αφορούν δικαιώματα του νόμου ΥΠ'ΑΡΙΘ.3758/2009)