Έχοντας ως αφετηρία δράσης «Την καθιέρωση του ονόματος της FirstCall S.A. ως συνώνυμο της ποιότητας και του μέτρου σύγκρισης», βασική επιδίωξη αποτελεί ο σχεδιασμός πολιτικής ποιότητας με στόχο τη συνεχή και αδιάκοπη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.
Μέσα από την πολιτική ποιότητας η FirstCall δεσμεύεται για ...
- Συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας, μέσω ανάλυσης και μέτρησης των απαραίτητων στοιχείων που συντελούν στον εντοπισμό των αδύνατων σημείων και στην ουσιαστική επίλυση τους.
- Καθορισμό στόχων: Οι στόχοι σε συνδυασμό με την πολιτική και τις καθημερινές διεργασίες που ακολουθούμε, συντελούν στην αξία της αδιάκοπης βελτίωσης.
- Αξιολόγηση των επιδόσεων των συνεργατών μας.
- Συμμετοχή όλων μας στην ανάπτυξη δράσεων με σκοπό την ποιότητα.
- Συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη του έργου μας.
Βασικοί στόχοι της πολιτικής Ποιότητας είναι:
- Η παροχή των υπηρεσιών από την εταιρεία, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της.
- Η συνεχής βελτίωση της λειτουργίας του συστήματος ποιότητας που εφαρμόζουμε.
- Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κτλ.
- Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
- Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
- Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.
- Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ή/και προληπτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.
|