Random4.jpg

Έχοντας ως αφετηρία δράσης «Την  καθιέρωση του ονόματος της FirstCall S.A. ως συνώνυμο της ποιότητας και του μέτρου σύγκρισης», βασική επιδίωξη αποτελεί ο σχεδιασμός πολιτικής ποιότητας με στόχο τη συνεχή και αδιάκοπη βελτίωση των  παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

Μέσα από την πολιτική ποιότητας  η FirstCall δεσμεύεται για ...

  • Συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας, μέσω ανάλυσης και μέτρησης των απαραίτητων στοιχείων που συντελούν στον εντοπισμό των αδύνατων σημείων και στην ουσιαστική επίλυση τους.
  • Καθορισμό στόχων: Οι στόχοι σε συνδυασμό με την πολιτική και τις καθημερινές διεργασίες που ακολουθούμε, συντελούν στην αξία της αδιάκοπης βελτίωσης.
  • Αξιολόγηση των επιδόσεων των συνεργατών μας.
  • Συμμετοχή όλων μας στην ανάπτυξη δράσεων με σκοπό την ποιότητα.
  • Συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη του έργου μας.

Βασικοί στόχοι της πολιτικής Ποιότητας  είναι:

  • Η παροχή των υπηρεσιών από την εταιρεία, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών της.
  • Η συνεχής βελτίωση της λειτουργίας του συστήματος ποιότητας που εφαρμόζουμε.
  • Η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από ετήσιες ανασκοπήσεις από τη Διοίκηση, εσωτερικές επιθεωρήσεις κτλ.
  • Ο σαφής προσδιορισμός των απαιτήσεων του πελάτη.
  • Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
  • Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών.
  • Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε  να καθοριστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ή/και προληπτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Η FirstCall S.A. ιδρύθηκε το 2002, έχοντας ως στρατηγικό της στόχο την ταχύτατη ανάπτυξη στον χώρο της διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων, τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και, γενικότερα, οργανισμών με ανάγκες διαχείρισης μεγάλου πλήθους απαιτήσεων.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

40 Pireos Str.
Moschato 18346
Greece

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΤΗΛ: +30 (210) 3713700
ΦΑΞ: +30 (210) 3713800

Φόρμα Επικοινωνίας