Random4.jpg

Οι άνθρωποί μας, η έμπνευσή μας!

H FirstCall S.A. αναγνωρίζοντας ότι το μεγαλύτερο κεφάλαιο της είναι αναμφισβήτητα οι άνθρωποί της, εστιάζει στην επιλογή, στην δομημένη εκπαίδευση, στη διαρκή μάθηση και στη συνολική ενδυνάμωση του Ανθρώπινου Δυναμικού της. 

Η επιλογή

Η  FirstCall S.Α. έχοντας ξεκάθαρη εικόνα για τα ιδανικά άτομα που θα επιλεγούν να στελεχώσουν τις θέσεις των τμημάτων εργασίας της, έχει θέσει σαφείς προδιαγραφές ανά θέση εργασίας.

Το τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού της  FirstCall S.Α. αναζητά σε διαρκή βάση τους υποψήφιους εκείνους που θα μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία και αποτελεσματικότητα στις εργασιακές τους αρμοδιότητες. Ακολουθώντας μια δομημένη και καλά σχεδιασμένη διαδικασία επιλογής νέων συνεργατών, η εταιρεία έχει την ευκαιρία να εντάξει στην οικογένεια της άτομα ικανά να εξελιχθούν σε αξιόλογους και πολύτιμους συνεργάτες.

Η εκπαίδευση

Η διαδικασία εκπαίδευσης αποτελεί κύρια προτεραιότητα της FirstCall S.A., αφού στην ουσία αποτελεί έναν από τους πυλώνες της επιτυχημένης παροχής υπηρεσιών διαχείρισης απαιτήσεων.  

Το Τμήμα Εκπαίδευσης φροντίζει για …

  • τον εντοπισμό των αναγκών εκπαίδευσης του προσωπικού, σε θέματα που επηρεάζουν την ποιότητα των δραστηριοτήτων της εταιρείας και τη βελτίωση των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του συνόλου του προσωπικού. 
  • τον προγραμματισμό και την υλοποίηση της εκπαίδευσης του προσωπικού, τόσο με την πραγματοποίηση εσωτερικών σεμιναρίων υπό την εποπτεία των υπευθύνων εκπαιδευτών, όσο και με την ένταξη του προσωπικού σε εξωτερικά σεμινάρια κατάρτισης για την ανάπτυξη επιπρόσθετων δεξιοτήτων και την απόκτηση ουσιαστικής  γνώσης. 
  • την τήρηση αρχείων που αποδεικνύουν την εκπαίδευση που έχει λάβει ο κάθε συνεργάτης μας. 

H διαδικασία εκπαίδευσης που ακολουθούμε μετουσιώνει τις βασικές αρχές και την κουλτούρα της FirstCall S.A., σε συμπεριφορές και νοοτροπίες καθημερινής πρακτικής για τους συνεργάτες μας, με αποτέλεσμα την παροχή αλλά και τη διασφάλιση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που απαιτούν οι πελάτες μας. 

Η εκπαιδευτική διαδικασία δεν ολοκληρώνεται στο σημείο ένταξης νέων συνεργατών στους κόλπους της εταιρείας αλλά αποτελεί μια συνεχής, προγραμματισμένη και οργανωμένη διαδικασία.

Προτεραιότητα μας, η ανάπτυξη όλων μας μέσα σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και δυναμικό περιβάλλον.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Η FirstCall S.A. ιδρύθηκε το 2002, έχοντας ως στρατηγικό της στόχο την ταχύτατη ανάπτυξη στον χώρο της διαχείρισης ληξιπρόθεσμων οφειλών για λογαριασμό τραπεζικών ιδρυμάτων, τηλεπικοινωνιακών οργανισμών και, γενικότερα, οργανισμών με ανάγκες διαχείρισης μεγάλου πλήθους απαιτήσεων.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

40 Pireos Str.
Moschato 18346
Greece

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

ΤΗΛ: +30 (210) 3713700
ΦΑΞ: +30 (210) 3713800

Φόρμα Επικοινωνίας